Subject: FW: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Aug 2025 13:55:09 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]>
Sent: Monday, August 18, 2025 9:16 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Päring "Piilsi" bussipeatuse kasutusele võtmise tingimuste kohta 
tee nr 13162 Kalma-Avinurme tee lõigul

Tere,

Teile on saadetud dokument Mustvee Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi 
kaudu.

Pealkiri: Päring "Piilsi" bussipeatuse kasutusele võtmise tingimuste kohta 
tee nr 13162 Kalma-Avinurme tee lõigul
Registreerimise kuupäev: 15.08.2025
Registreerimise number: 4-2/25/2016-1

Digitaalallkirjaga dokumendi avamiseks kasutatav DigiDoc tarkvara on tasuta 
kättesaadav ID kaardi kodulehelt installer.id.ee. 
<https://www.id.ee/artikkel/paigalda-id-tarkvara/>

Kui olete kirja saanud ekslikult, siis palume anda sellest esimesel 
võimalusel teada kirja saatjale aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  ja kustutada kiri koos kõigi lisatud failidega.

Kontaktinfo
Mustvee Vallavalitsus Tartu tn 28, 49603 Mustvee
Tel 772 6161
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>